Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Saturday, July 14, 2012

[News] 120713 Why does JYJ’s Kim Jae Joong have swollen hand?



JYJ Kim Jae Joong baru-baru ini mengambil gambar tangan yang bengkak.
Pada tanggal 13 Juli Kim tweeted gambar dengan komentar, "Aku punya tangan kanan yang bengkak. Lenganku, paha, dan tangan bengkak seperti ini. Nyamuk adalah hal yang paling menakutkan dan aku paling tidak suka musim panas. "
Dalam gambar, tangan Kim membengkak karena gigitan nyamuk. Gambar ini membuat banyak penggemar merasa kasihan padanya.
Orang yang melihat gambar menjawab: "Lihatlah tangan bengkak. Aku sedih "." Karena aku syuting sebuah serial TV di malam hari, Aku mendapatkan gigitan nyamuk lagi. " "Aku akan memiliki musim panas yang keras tahun ini. Bergembiralah "." Pergilah, nyamuk. "
Kim saat ini sedang memainkan peran sebagai Kim Kyung Tak di MBC akhir pekan seri Dr Jin.

English Translation
JYJ’s Kim Jae Joong recently took a picture of his swollen hand.
On July 13, Kim tweeted a picture with the comment, “I have a fat right hand. My arms, thighs, and hand are swollen like this. Mosquito is the most scary thing and I don’t like summer the most.”
In the picture, Kim’s hand is swollen up because of mosquito bite. The picture made many fans feel sorry for him.
People who saw the picture responded: “Look at his swollen hand. I’m sad.” “Since you are shooting a TV series at night, you get more mosquito bites.” “You will have harsh summer this year. Cheer up.” “Go away, mosquito.”
Kim is currently playing the role of Kim Kyung Tak in MBC’s weekend series Dr. Jin.
source: TV Report
credit: en.korea
Indo Trans & shared: TVXQ5 Indonesia

No comments:

Post a Comment