Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Monday, January 23, 2012

[Vid] 120122 JYJ On Lima News Channel


Laporan singkat Trans:

Reporter: Pesan dari Peru untuk penggemar Korea " ANNYEONG HASEYO! CASSIOPEIA IMNIDA !

(sekirat 4:05)
Fanboy:Pacarku memutuskan aku karena dia bilang aku mendengarkan terlalu banyak lagu grup ini (memegang banner Yoochun)
Reporter: jadi pacarmu memutuskan kamu....karna grup ini?
Fanboy: ya...aku suka dengan Yoochun jadi dia tidak suka...
Reporter: uh?...kamu suka Yoochun?
Fanboy:iya aku suka Yoochun...Suka seperti....hmmm...aku mengikuti langkahnya...aku sangat mengaguminya...jadi ya...aku suka Yoochun...

(*Reporter berkata* Axel adalah salah satu Fanboy JYJ yang ada disini...yang bisa menerima cinta mereka tanpa ada pikiran buruk tentang itu)

Fanboy:aku akan menculik Yoochun.....aku sudah mengatakannya...serius...
Reporter: Kamu akan menculiknya...kenapa?
Fanboy: oh...kita bisa bermain dengan playstation ku...sepak bola...mungkin aku akan memperkenalkannya dengan beberapa temanku (teman wanita)...Kamu tau Yoochun adalah laki-laki...
(dalam bahasa inggris)Yoochun, I LOVE YOU!!!

Reporter yang menjelaskan tentang Junsu :" Kim junsu yang selalu menuruti mamanya setiap hari dan ingin menjadi wanita dikehidupan selanjutnya"

-English Trans-

Brief trans:

Reporter: A message from Peru to Korea. Fans “ANNYEONG HASEYO! CASSIOPEIA IMNIDA !”

(Around 4:05)
Fanboy: my girlfriend broke up with me because she said i was listening to much to the group (holding a Yoochun banner)
Reporter: so your girlfriend broke up with you… because of the group?
Fanboy: Yeah… i love Yoochun so she wasnt really happy…
Reporter: uh?… Do you love Yoochun?
Fanboy: yeah i love yoochun… love its like… hmmm… i follow his steps… i admire him a lot… so yeah… i love yoochun…

(*what the reporter said* Axel is one of the JYJ’s fanboys here… that can accept his love for them without feeling bad for it)

Fanboy: im gonna kidnap Yoochun… i said it before… seriousy…
Reporter: u wanna kidnap him… why?
Fanboy: oh… we can play with my play station… play football…maybe i can introduce him some of my friends (female friends)… Yoochun is a man you know…
(in english) Yoochun, I LOVE YOU!!!

Reporter’s description of Junsu: “Junsu Kim, who texts his mom everyday and want to be a girl in his next life “

credit: Zinthiaez
trans by: @jaesicle+@freecoconut
shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment