Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Thursday, April 12, 2012

[TRANS+PHOTOS] 120412 Junsu Twitter Update

Apakah ini jembatan Charles di Republik Czech ?Bagaimanapun juga, ini indah~
 
-English Trans?
 
Is this the Charles Bridge in Czech Republic?Anyway, it's beautiful~
 
Ini adalah salah satu jembatan di Paris..

-English Trans-

This one's the Bridge of Paris..

Anehnya, sejak aku kecil... aku selalu menyukai foto pemandangan indah di seluruh dunia..~Aku selalu menyukai melukis pemandangan lebih dari sesuatu seperti seni, memotret, lukisan gambar, dan patung.. Bila aku mengambil gambar atau melukis pemandangan yang indah, bisa aku katakan bahwa itu adalah perasaan dari memiliki hatiku bahwa yang telah terhenti dan entah bagaimana dapat menghidupkannya kembali?Bagaimanapun juga, yeah.. ini perasaan yang nyaman...

Sekarang, Bahkan saat gambar tersebut, aku mendapatkan perasaan yang samar-samar dari relief bahwa aku bisa bernafas di tempat yang indah seperti itu...

-English Trans-

Oddly, since I was a child... I've always liked photos of beautiful sceneries from all over the world..~I've always liked paintings of sceneries more than things like fine art, portraits, figure paintings, and sculptures.. Whenever I look at pictures or paintings of beautiful landscapes, can I say that it's a feeling of having my heart that has stopped somehow be revived?Anyway, yeah.. it's a comforting feeling...

Now, even at this view, I get a vague feeling of relief that I can breathe in a beautiful place like that...


Source: Junsu's Twitter
Translation by: 0101jyunshyu
Indo trans+Shared by: TVXQ5INDO


No comments:

Post a Comment