Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Wednesday, July 4, 2012

[TRANS] 120703 Junsu Twitter Update

Min Young Ki (@poimin73): Latihan Mozart’s orchestral ^^

-English Trans-

Min Young Ki (@poimin73): Mozart’s orchestral rehearsal ^^



Junsu: @poimin73 Hyung~!!!

Min Young Ki: Pertemuan yang jarang dengan Junsu ^^

-English Trans-


Junsu: @poimin73 Hyung~!!!

Min Young Ki: A rare meet-up with Junsu ^^


Min Young Ki: Sombong sebentar!!!! Dapat CD Tarantallegra yang bertandatangan dari Junsu!!!!!! Tentu saja nama di dalam situ adalah Hoonie kami  ㅋㅋ(Signature: Kyung Hoon~★ tumbuhlah dengan sehat ~ ^•^ )

-English Trans-

Min Young Ki: Boasting for a bit!!!! Got this Tarantallegra signed CD from Junsu!!!!!! Of course the name on it is our Hoonie ㅋㅋ(Signature: Kyung Hoon~★ Grow up healthily~ ^•^ )



Credits: sharingyoochun
Indo Trans+Shared by: TVXQ5INDO


No comments:

Post a Comment