Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Sunday, December 2, 2012

[TRANS] 121129 Kim Jaejoong, “Congratulations To MyDaily On Your 8th Anniversary!”


JYJ Kim Jaejoong, yang telah membuat transformasi menjadi seorang bintang film, secara pribadi mengucapkan selamat kepada MyDaily untuk ulang tahun kedelapan mereka.

Dalam sebuah wawancara dengan MyDaily baru-baru ini, Kim Jaejoong meninggalkan pesan "Selamat kepada MyDaily Pada Anniversary 8th Anda" dengan tanda tangannya.

Debut film Kim Jaejoong 'Jackal Is Coming' baru-baru ini memulai debutnya. Membuat penampilan sebagai bintang populer Choi Hyun, Kim Jaejoong memamerkan gairah dan semangat juang sebagai bintang film rookie dengan melakukan apa saja untuk perannya.

Mengenai hal ini, Kim Jaejoong menyatakan, "Saya tidak merasa malu dengan pengertian melakukan apa pun untuk film, dan karena saya bekerja keras untuk peran saya, saya merasa seperti saya tidak seharusnya. Karena aku pergi dengan pola pikir itu, saya tidak berpikir terlalu banyak. Meskipun saya sedikit khawatir tentang merusak citra saya, saya tidak terlalu khawatir. "

Dia juga mengungkapkan metodenya diri pengendalian pikiran dengan mengatakan, "Tidak peduli seberapa keras sekarang, saya merasa lebih baik ketika saya berpikir tentang masa depan. Saya meredakan stres saya dengan melihat kembali betapa aku tumbuh dari waktu ke waktu dan betapa aku diperoleh melalui proses. "

-English Trans-

JYJ’s Kim Jaejoong, who has made a transformation into a movie star, has personally congratulated MyDaily for their eighth anniversary.

During an interview with MyDaily recently, Kim Jaejoong left the message “Congratulations to MyDaily On Your 8th Anniversary” with his signature.

Kim Jaejoong’s debut movie ‘Jackal Is Coming’ recently made its debut. Making an appearance as the popular star Choi Hyun, Kim Jaejoong showcased his passion and fighting spirit as a rookie movie star by doing anything and everything for his role.

Regarding this, Kim Jaejoong stated, “I didn’t feel embarrassed by the notion of doing anything for the movie, and because I worked hard for my role, I felt like I shouldn’t. Because I went in with that mindset, I didn’t think too much of it. Though I was a little worried about wrecking my image, I wasn’t too concerned.”

He also revealed his methods of self-mind control by saying, “No matter how hard it is now, I feel better when I think about the future. I relieve my stress by looking back at how much I’ve grown over time and how much I’ve gained through the process.”

Source: [MyDaily]
Translated & Shared by: dongbangdata.net
Indo Trans by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment