Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Wednesday, August 8, 2012

[TRANS] 120808 Junsu twitter Update



Junsu: aku menemukan passwork ku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

Junsu" aku sedang menyetir....Tiba-tiba datang kepikiranku hehe

Junsu: sekarang aku tahu...itu bukan password yang salah...sekarang aku sadar aku mencoba pada 0101 bukannya 1215...Ah meㅜㅜ

Junsu: aku mempunyai sesuatu untuk dikatakan dan aku harus mengatakannya sekarang!! ini agak sedikit biru tetapi... aku sangat ingin mengatakan ini di twitter...Gu Ja Chul dan Ki Sung Yong jjiang(yang terbaik)!

-English Trans-

Junsu: I found my password!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

Junsu: I was driving....suddenly it came into my mind hehe

Junsu: Now I know...it wasn't the password that was wrong...Now then I realized I tried it on 0101 instead of 1215....Ah meㅜㅜ

Junsu: I have something to say and I must say it now!! It's a bit out of the blue but...I really want to say it on twitter... Gu Ja Chul and Ki Sung Yong jjiang(the best)!

Source: Junsu's Twitter
Translation by: naemaeum
Indo-trans+shared by : TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment