Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Friday, September 14, 2012

[NEWS] 120913 JYJ’s Junsu, “My Voice Is Gone, The Reward Of Running 3 Weeks With No Break”


Junsu JYJ, "Suaraku hilang, hadiah dari 3 minggu berjalan tanpa istirahat"

Junsu JYJ bicara tentang kondisi tenggorokannya.

Kemarin, Junsu mengepost di twitternya, "Ini hanya karna suaraku yang normal adalah sangat husky, tetapi tidak penting seberapa banyak aku bernyanyi suaraku tidak akan hilang... tetapi ketika aku bangun pagi ini, suaraku akhirnya menghilang.Mungkin ini karena aku terjatuh... tetapi baik hal ini terjadi setelah tur Amerika Utara selesai."

Dia melanjutkan, "Suaraku hilang...tetapi aku merasa seperti ini ada;ah hadiah yang aku terima untuk 3 minggu berjalan jadi aku merasa bahagia. aku berterima kasih kepada fans yang telah memberikan aku kekuatan untuk datang sejauh ini.. sekarang aku harus sedikit beristirahat.'

Junsu menyelesaikan turnya pada senin di Chile setelah melewati New York, LA, Mexico, dan Brazil.

Pengguna Internet yang melihat ini berkomentar, "Aku tidak tahu Junsu bisa sakit juga... tolong beristirahatlah dan kembali untuk kami dengan musik yang bagus," "tentang kamu yang terjatuh.. beristirahatlah," dan "aku akan selalu mendukungmu."

-English Trans-

JYJ’s Junsu, “My Voice Is Gone, The Reward Of Running 3 Weeks With No Break”

JYJ’s Junsu talked of his throat condition.

Yesterday, Junsu posted on his twitter, “It’s just that my normal voice is very husky, but no matter how much I sing my voice normally doesn’t go away… But when I woke up this morning, my voice was finally gone. Maybe it’s because I crashed… But good thing it happened right after the North America Tour finished.”

He continued, “My voice is gone… But I feel like it’s a reward I received for running for 3 weeks so I somewhat feel happy. I thank the fans that has given me the energy to come this far.. Now I should get some rest.”

Junsu finished his tour on Monday in Chile after going through New York, LA, Mexico, and Brazil.

Internet users who saw this commented, “I didn’t know Junsu can get sick too… Please get some rest and come back to us with good music,” “About time you crashed.. Get some rest,” and “We’ll always support you.”

Photo Credit: C J-eS Entertainment


Credits: kpopstarz
Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment