Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Monday, June 18, 2012

[News] 120617 JYJ’s Junsu successfully hold a live concert in Indonesia



JYJ Junsu berhasil menggelar konser di Indonesia sebagai penyanyi solo.
Pada tanggal 16 (waktu setempat), JunSu mengadakan konser bertajuk "Xia's First Asian Tour Asia in Indonesia" dan berinteraksi dengan hampir 2.500 penggemar di Indonesia.
Pada konser, Junsu punya fans antusias dengan melakukan kedua balada dan lagu-lagu tari, termasuk "Tarantallegra," "Though I Already Know," "I Hate Love," "Fever," dan "Set Me Free."
Junsu juga memiliki waktu bicara dengan fans dan berkata, "Aku Xia. Apakah kamu memiliki waktu yang baik? Aku mencintaimu, "dalam bahasa Indonesia.

JYJ’s Junsu successfully held a live concert in Indonesia as a solo singer.
On June 16 (local time), Junsu held a live concert titled “Xia’s First Asian Tour in Indonesia” and interacted with nearly 2,500 fans in Indonesia.
At the concert, Junsu got the fans excited by performing both ballad and dance songs, including “Tarantallegra,” “Though I Already Know,” “I Hate Love,” “Fever,” and “Set Me Free.”
Junsu also had a talk time with the fans and said, “I’m Xia. Are you having a good time? I love you,” in Indonesian.

Setelah konser usai, JunSu berkata, "Aku tidak percaya bahwa aku memiliki sebuah konser di Indonesia. Terima kasih kepada para penggemar, aku bisa memiliki sebuah konser besar di sebuah negara yang saya kunjungi untuk pertama kalinya. Aku berjanji akan berkunjung lagi. "
Junsu akan meneruskan tur konsernya di Taiwan pada 23 Juni.

After the concert was over, Junsu said, “I can’t believe that I had a concert in Indonesia. Thanks to the fans, I could have such a great concert in a country that I visited for the first time. I promise I’ll visit again.”
Junsu will continue his concert tour in Taiwan on June 23.

source: Starnews
credit: en.korea
Indo Trans & shared: TVXQ5 Indonesia

No comments:

Post a Comment