Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Sunday, November 4, 2012

[INFO] 121104 JYJ Facebook Update - Jaejoong's Apology Letter to Fans at Jakarta Fanmeeting


Kemarin Jaejoong menggelar Fan meeting di Jakarta,Indonesia.Tetapi di tidak bisa berbicara dan menyanyi karena kondisi kesehatannya.Bahkan games dalam fan meeting, dia menulis surat dengan tulisannya sendiri, dia menulis surat dia berkata "Aku minta maaf.walaupun aku tidak bisa berbicara dan menyanyi, aku pikir aku harus datang untuk melihat kalian untuk membuat kenangan bersama.Momen ini aku merasa aku adalah ornag paling bahagia di dunia. Terima kasih."

-English Trans-

Yesterday Jaejoong had a fan meeting in Jakarta, Indonesia. But he couldn’t talk and sing because of his health condition. Instead of games in the fan meeting, he wrote a letter in his own handwriting. In the letter he said “I am sorry. Even though I can’t talk and sing, I think I have to come to see you guys to make memories together. This moment I feel like I’m the happiest man in the world. Thank you.”



Source: JYJ Official FB
Indo Trans+Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment