Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Tuesday, October 9, 2012

[NEWS] TVXQ’s Yunho experienced his biggest slump after the team broke up


Pada tanggal 6 Oktober tayang gi KBD 2TV ‘Story Show Do Dream‘, Yunho dan Changmin TVXQ mendiskusikan perpecahan tim. Yunho mengacu ke perpecahan sebagaimana yang dia bagikan, "Kami berjalan dengan lembut sampai kami bertemu dengan kemerosotan terbesar yang pernah ada."

Dia melanjutkan, "Selama hiatus, Aku tidak menonton TV karena sakit untuk melihat panggung.Pertama, aku minum banyak dan berbicara dengan teman.Tetapi itu tidak bisa memperbaiki apapun.Aku ingin melupakan sesuatu ketika aku minum, tetapi celah kosong di hatiku semakin tumbuh keesokan harinya.Jadi aku mulai berjalan sesuai dengan peta rute kereta bawah tanah.Disana tidak ada tujuan kemana akan pergi."

Yunho mengatakan," Lalu aku mengunjungi pasar ikan Noryangjin saat subuh.Semua orang bekerja sangat keras.Lalu aku berfikir,'Apa yang aku lakukan sekarang? apa yang membuat aku sangat senang?' Lalu aku sadar aku menyukai menari dan menyanyi di panggung," dan membagikan pengalamannya untuk kembali ke panggung lagi.

-English Trans- 

On October 6th broadcast of KBS 2TV‘s ‘Story Show Do Dream‘, TVXQ‘s Yunho and Changmin discussed the team break-up.  Yunho referred to the break-up as he shared, “We were smooth sailing until we were met with the biggest slump ever.”

He continued, “During the hiatus, I didn’t watch TV because it hurt to watch the stage. At first, I drank a lot and talked with my friends. But it didn’t fix anything. I would forget about things when I drank, but the empty space in my heart grew more the next day. So I started walking according to the subway route map. There wasn’t any destination to where I was going.”

Yunho revealed, “Then I visited the Noryangjin Fish Market at dawn. Everyone was working so hard. Then I thought, ‘What am I doing right now? What makes me most happy?’ Then I realized I liked dancing and singing on stage,” and shared his experience of coming back to the stage again.

Credit: Allkpop
Source: Newsen via Nate
Indo Trans+Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment