Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Tuesday, October 9, 2012

[PHOTOS+VIDEO] 121008 Junsu - 32nd National PARA Games



 [Pidato Junsu]
Secara pribadi, di atas panggung nasional seperti ini..Ini bukan pertama kalinya bagi ku di waktu yang lama ini.Ini bisa menjadi pertama kalinya bagi saya.Juga, aku mempunyai banyak perasaan baru dan aku fikir aku akan membuat banyak memori yang tidak terlupkan di tempat ini.Sekarang sangat dingin tetapi aku berterimakasih semuanya masih menunggusempai akhir.Dengarlah sampai panggung terakhir ~ Fever

-English Trans- 

 [Junsu's speech]
Personally, on a national stage like this..This is not even my first time in a long while. It can be considered as my first time ever. Also, I have many new feelings and I think I will make lots of unforgettable memories today at this place. It is very cold now but thank you everyone for waiting until the very end. Please listen to the final stage ~ Fever







Credits: 0109theKahee. XiaWorld, Noi37440, As tagged
Indo Trans+Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment