Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Thursday, October 11, 2012

[TRANS] 121010 Jaejoong Twitter Update

Jaejoong telah melewati 1 Juta followers



Jaejoong: Aku telah menulis lagu, tetapi karena Gangnam Style lagu terakhir tidak ditulis.. Aku mengambil nada dari Gangnam Style sebagai pemandu untuk kesenangan, tetapi aku tidak bisa melepaskan diri dari itu sekarang..ㅜ ㅎㅎ Ah sungguhㅎ

Jaejoong: Aku ingin untuk bertemu semua orang! itu oke untuk menjadi bodoh di dalam kepalaku tetapi tidak di dalam hatiku. Kepalaku sedang menghitung, hatiku yang lebih luas di dalam pemikiran. Itu mangapa aku tidak bisa melupakannya (T.T)

Jaejoong: Dan Kakiku "dongdong guleugi" (T/N: Aku pikir ini adalah suara dari hentakan kaki) iya atau tidak? aku ingin melihatmu!

-English Trans-

Jaejoong: I was writing a song, but because of Gangnam Style the song ended up not being written.. I put the melody of Gangnam Style into the guide for fun, but I can't break away from it now..ㅜ ㅎㅎ Ah seriouslyㅎ

Jaejoong: I want to meet with everyone! It's okay to be foolish in my head but not in my heart. My head are calculating, my heart are broader in thought. That's why I cannot forget (T.T)

Jaejoong: And my feet "dongdong guleugi" (T/N: I think this is the sound of stomping feet) yes or no? I want to see you!

Source: Jaejoong's Twitter
Translation by: AllRiseXiahtic + evy901
Indo Trans+Shared by:  TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment