Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Friday, October 5, 2012

[NEWS] TVXQ’s Yunho to discuss past anti-fan attack on ‘Story Show Do Dream’


Yunho TVXQ berbegai tentang pengalaman masa lalunya dengan seorang anti-fans yang menyeramkan.

TVXQ tampil sebagai tamu di episode spesial ‘mentor muda’ di KBS2TV ’Story Show Do Dream’, dimana Yunho mendiskusikan kejadian menyeramkan yang terjadi di tahun 2006 silam.

Ia berbagi, ”Setelah minum jus jeruk yang diberikan oleh seseorang yang ku pikir adalah member staf, aku mulai memuntahkan darah.” Yunho mengungkap bahwa ia bahkan tidak mengira ada yang salah sampai ia jatuh sakit.

“Awalnya aku marah, karena ketika aku mendengar bahwa anti-fan tak tahan dengan bagaimana aku tertawa dan bicara karena kehidupan sulitnya sendiri. Ku pikir itu mungkin akan menyebabkan bahaya [pada mereka]. Setelah itu terjadi, aku akan menghindari orang-orang, dan ketika aku berada di tempat serupa atau melihat barang-barang serupa, hatiku akan merespon pertama dengan berdetak begitu kencang.”

Yunho melanjutkan, ”Untuk mengatasi gangguan panik-ku, aku minum sampai 10 botol jus jeruk dalam sehari, dan aku merasa lebih baik.”

Episode ‘Story Show Do Dream’ ini akan tayang pada tanggal 6 Oktober pukul 10:25 malam waktu setempat.

-English Trans-

TVXQ‘s Yunho opened about his past experience with a particularly scary anti-fan.

TVXQ featured as guests on the ”young mentors” special of KBS 2TV‘s ’Story Show Do Dream‘, where Yunho discussed a terrifying incident that occurred back in 2006.

He shared, “After drinking orange juice given to me by someone I thought was a staff member, I started vomiting blood.” Yunho revealed that he didn’t expect that anything was wrong until he got sick.

“At first I got angry, but when I heard that the anti-fan couldn’t stand how I laughed and talked because of [his/her] own hard life, I thought I might cause [them] harm. After that happened, I would avoid people, and when I was in a similar place or saw similar items, my heart would respond first by beating fast.”

Yunho continued, “To overcome my panic disorder, I drank up to 10 [bottles] of orange juice a day, and I felt better.”

This episode of ‘Story Show Do Dream’ will air on October 6 at 10:25PM KST.

Credits: Allkpop
Indo Trans: geevy@koreanindo.net
Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment