Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Friday, October 5, 2012

[TRANS] 121005 Message From TVXQ



[Dari. U-Know]

Hallo.Ini U-Know Yunho
Kemarin banyak yang datang ke pre-recording untuk pertunjukkan pertama untuk Inkigayo
Untuk mendukung kami sampai selesai, kalian mempunyai keketan yang baik untuk kami~^^*

Aku ingin mengekspresikan terimakasihku untuk semua orang yang datang untuk mendukung kami sampai malam
Aku merasa seperti aku telah mengirim kalian semua kesibukan tanpa perpisahan yang sepantasnya yang harusnya dibuat
Aku sangat gelisah jadi mengapa aku menulis ini
Sebagaimana sekarang adalah permulaan, marilah lakukan ini bersama dengan baik sampai akhir!!^^

[Dari. MAX]

Hallo.ini Choikang Changmin!
Terimakasih sekali untuk menunggu kami sampai malam dan sangat mendukung kami kemarin~
Di akhir, aku minta maaf untuk tidak dapat mengucapkan terimakasih dan mengucapkan selamat tinggal......
Aku tidak bisa membayar kepedulian kalian karena semuanya berjalan sangat cepat....

Bagaimana ini???^__^

Jadi ini lah permulaan.
Kami bekerja sangat keras jadi tolong dukung kami dengan banyak!!!!!!!!!!

-English Trans-

[From. U-Know]

Hello. This is U-Know Yunho
Yesterday many came to the pre-recoding of the first show for Inkigayo
For cheering for us until the end, you have been a great strength to us~^^*

I want to express my gratitude to everyone that came to support us until it was late
I felt like I had sent you all away in a hurry without proper goodbye that it made
me restless so that is why I’m writing this.
As it is beginning now, lets do it nicely together until the end!!!^^


[From. MAX]

Hello. This is Choikang Changmin!
Thank you so much for waiting until it was late and cheering a lot for us yesterday~
At the end, I am sorry for not being able to say thank you and wish you goodbye......
I wasn’t able to pay my respect to you because everything was going on so fast....

How did it go???^__^

So it is starting.
We work really hard so please cheer for us a lot!!!!!!!!!!

Credits: TVXQ Official Site
Translation by: li-an
Indo Trans+Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment