Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Thursday, December 6, 2012

[NEWS] 121206 JYJ’S YOO CHUN SAYS TO YOO SEUNG HO, “I FELL IN LOVE WITH YOON EUN HYE” ON MISSING YOU





Jung Woo (diperankan oleh JYJ Yoo Chun) dan Hyung Jun (diperankan oleh Yoo Seung Ho) mulai berebut Soo Yeon (diperankan oleh Yoon Eun Hye).

Dalam episode kesembilan drama seri MBC TV Missing You, yang disiarkan pada tanggal 5 Desember Hyung Jun menyarankan Jung Woo menjadi temannya.

Seperti Jung Woo antusias membuat pendekatan untuk Soo Yeon, Hyung Jun mengatakan kepadanya, "Aku tidak membencimu, jadi saya berpikir tentang bagaimana kita bertiga bisa rukun. Mengapa tidak kita semua menjadi teman? "

Pada saat ini, Jung Woo mengatakan, "Saya tidak berpikir saya bisa menjadi teman Anda karena saya jatuh cinta dengan Joy."

Hyung Jun mengatakan, "Kau tidak harus melakukan itu," tapi Jung Woo mengatakan, "Jangan khawatir. Joy tidak suka padaku. Apakah saya tetap bisa mencintainya diam-diam "dengan cara yang percaya diri?.

Hyung Jun mengatakan, "Apakah ini semacam deklarasi? Aku benar-benar menakutkan ketika saya marah. Apakah Anda masih berpikir Joy adalah Soo Yeon?" dan Jung Woo meminta Hyung Jun mengatakan kepadanya alasan mengapa Joy bukan Soo Yeon kecuali wajahnya.

-English Trans-

Jung Woo (played by JYJ’s Yoo Chun) and Hyung Jun (played by Yoo Seung Ho) start fighting over Soo Yeon (played by Yoon Eun Hye).

In the ninth episode of MBC TV’s drama series Missing You, which aired on December 5, Hyung Jun suggests Jung Woo become his friend.

As Jung Woo enthusiastically makes an approach to Soo Yeon, Hyung Jun says to him, “I don’t hate you, so I thought about how we three could get along well. Why don’t we all become friends?”

At this, Jung Woo says, “I don’t think I can be your friend because I fell in love with Joy.”

Hyung Jun says, “You shouldn’t do that,” but Jung Woo says, “Don’t worry. Joy doesn’t like me anyway. Is it okay to love her secretly?” in a confident manner.

Hyung Jun says, “Is it some kind of a declaration? I’m really scary when I get mad. Do you still think Joy is Soo Yeon?” and Jung Woo asks Hyung Jun to tell him a reason why Joy isn’t Soo Yeon except for her face.

Source: TV Report
Credit: en.korea.com
Indo Trans+shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment