Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Monday, March 19, 2012

[TRANS] 120318 Junsu Twitter Update

 @mjkim8200:  akhirnya aku bisa menemuimu hari ini^^ Director-nim..Semua orang tau kaulah yang terbaik!! aku akan memberitahumu bagaimana cara kamu mengatasi pikirn dan tubuhmu terhadap postingan orang-orang..!! Hwaiting!!

@yoonphantom: Aku akan mencoba yang terbaik dengan sikap yang baru lagi~~ Tolong aku Hyung~!!

Ini sangat terasa seperti semuanya lewat seperti strom selama 2 minggu ini..seperti hari yang cerah akan datang, Bapa memberikan kita kekuatan..Yoochun yang mulai syuting lagi..dan Jajoongie hyung yang lebih lelah hari ini..dan aku... ayo semua orang semangat!!

Seperti aku selalu melakukan..mari kita tertawa..^^ orang bilang tidak ada yang lebih sulit daripada dicintai oleh semua orang..Jika begitu, kami harus berjalan di jalan yang benar...kan? (T/N: terjemahan harafiahnya adalah "Kita harus berjalan dengan baik..kan?) Woorie Jaejoongie hyung..dan Woorie Yoochun .. ayo bekerja sedikir lebih keras..hanya sedikit.Woorie members, aku cinta kalian dan aku selalu berterimakasih untuk mu~

-English Trans-

@mjkim8200: I’ll be finally meeting you today^^ Director-nim…Everyone know you’re always the best!! I’ll tell you how to handle your mind and body against those postings…!! Hwaiting!!

@yoonphantom: I’ll try my best with a new attitude again^^ Help me hyung~!!

It really feels like everything passed like a storm during the last 2 weeks.. Like a sunnier day comes, Father give us the courage.. Yoochun who is filming again.. and Jajoongie hyung who is more worn out these days.. and me.. Let’s cheer up everyone!!

Like I always did..Let’s laugh away…^^People say there is nothing more difficult than being loved by everyone..If so, we must be walking in the right path..right? (T/N: the literal translation is “we must be walking pretty well..right?) Woorie Jaeoongie hyung..and woorie Yoochun.. Let’s work just a bit more harder..just a little bit more. Woorie members, I love you and am always thankful to you~

Source: Junsu's Twitter
Translation by: With Junsu
Indo trans + Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment