Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Friday, March 23, 2012

[TRANS] 120323 Jaejoong Twitter Update

Aku mempersiapkan diri untuk kembali..

Aku berfikir aku telah kuat untuk semuanya, tetapi aku merasa malu pada dirikuyang hanya jatuh ke dalam keadaan yang menyedihkan dan hancur berantakan tanpa akhir, dan merasa bersalah kepada banyak orang yang mendukungku..Selama aku merenungkan diriku yang tua, aku berfikir tentang banyak hal.Walaupun aku berkata bahwa rasa sakit adalah bagIan dari masa muda..Aku berfikir ini dapat juga menjadi baik jika kita bisa mempunyai banyak waktu untuk terluka..


-English Trans-

I'm preparing to go back..

I thought I was the strongest of all, but I feel embarrassed at myself that simply fell into a miserable state and crumbled apart endlessly, and feel sorry to the many people who cheered me on.. During the time that I reflected upon my old self, I thought about many things. Although it's said that pain is a part of youth.. I think it would also be nice if we could have more time to be hurt..

Source: Jaejoong's Twitter
Translation by: AllRiseXiahtic
Indo Trans + Shared by: TVXQ5INDO

No comments:

Post a Comment