Welcome To TVXQ5 Indonesia...We are 동방신기5's Indonesia Fanbase...Always Keep The Faith...

Tuesday, January 24, 2012

[TRANS] 120123 Park Yoochun Shouts “Kiss Me” Out Loud…

Ottogi GisMyun CF, yang dibintangi oleh JYJ Park Yoochun, menempati tempat pertama bulan terakhir untuk advertising effectiveness.

Mengacu pada institute pembelajaran stategi Korea CM, GisMyun's merekam CPCM (cost per costemet mind) dari 253 won akhir bulan. CPCM adalah proyek berharga dengan meggabungkan beberapa aspek seperti arus balik dari pembeli untuk CF, harga periklanan dll, dan ini adalah satu kriteria yang menetukan keaktifan iklan.Secara keseluruhan rata-rata CPSM untuk akhir bulan adalah 1621 won. 

 GiaMyun CF membuat permainan kata "Gis" dan 'Kiss", dan membuat hati wanita berpindah karena Yoochun.Ottogi GisMyun disebut "Kiss Myun" dalam bahasa Inggris, dan poin spesial dan yang lainnya juga terdapat dalam CF.

(CF) meninggalkan perhatian yang dalam di benak pembeli dengan lirik "Kiss Me Darling", yang sebagai kita tahu, sebagai musik latar, lalu (mengubah lirik) menjadi " GissMyun Darling", yang pengucapannya sama.Pasangan dengan image yang gagah dari mofdel CF ini, mengatur untuk menyimpan respon yang baik. CF ini telah menempati tempat pertama untuk efektivitas CF diantara top 30.(T/N: artikel asli berada di tempat ke 3)

Indo Trans by : TVXQ5INDO

-English Trans-

he Ottogi GisMyun CF, which JYJ’s Park Yoochun appeared in as the CF model, achieved 1st place last month for advertising effectiveness.

According to Korea CM Strategic Studies Institute, GisMyun’s recorded a CPCM (cost per consumer mind) of 253 won last month. CPCM is a value projected by consolidating aspects such as the feedback of customers to the CF, advertising costs etc, and is one of the criteria in determining advertising effectiveness. The overall average CPSM for last month was 1621 won.

The GisMyun CF makes a pun on the words “Gis” and “Kiss”, and moves female hearts through JYJ’s Park Yoochun. Ottogi GisMyun is called “Kiss Myun” in English, and this special point and others are also featured in the CF.

(The CF) left a deep impression in the minds of consumers by using the lyrics of “Kiss Me Darling”, which is well-known, as the background music, then (changing the lyrics) to “GisMyun Darling”, which is similar in pronunciation. Coupled with the gentle image of the CF model, managed to garner good responses. This CF was ranked 1st place for CF effectiveness among the top 30. (T/N: the original article had this mistyped as 3rd place)

(irrelevant portions omitted)

Source: [BaiduTVXQ + Asiae via Nate]
Translated & Shared by: dongbangdata.net

No comments:

Post a Comment